Monday 11 March 2013

Jatuhnya aku..Rebahnya aku..ITU SEMUA PENGAJARAN BUAT AKU! Terima kasih YA ALLAH ^_^


 بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ




Ya Allah Ya Tuhanku, ampuni dosa aku, dosa kedua ibu bapaku..berikanlah aku ketabahanYa Allah..dalam menghadapi semua ini..Aku yakin jatuhnya aku..bangunnya aku..Engkau sentiasa bersamaku..Tatkala kaki ini melangkah sendirian..aku mohon berikanlah aku semangat dan kekuatan dari lubuk hati aku yang paling dalam..Janganlah Engkau biarkan aku sendirian tanpa pertolonganMu..
aku GAGAH melangkah keranaMU
aku KUAT berjalan keranaMU
aku TABAH menghadapi keranaMU
semuanya kernaMU
setiap cerita hidupku, ku ingin bersamaMU..




Nota Kaki:: setiap yang berlaku pasti akan ada hikmahnya yang tersendiri.
Jatuhnya aku..Bangunnya aku..itu semua KEJAYAAN bagi aku!!sekiranya aku telah rebah untuk yang ke 100 kali..aku akan TETAP BANGUN untuk kali yang ke 101!!=)Keep smiling!

◕ ‿ ◕I LOVE ISLAM ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment