Sunday 25 November 2012

perlindunganMU aku dambakan


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Alhamdulillah...setinggi-setinggi kesyukuran dipanjatkan hanya untukNya.
ALLAH Yang Maha Esa.




YA ALLAH
disaat aku keliru
disaat aku lemah
disaat aku buntu
aku perlukan bantuan
aku perlukan perlindungan
aku tercari
dimana perlindungan terhebat
yang dapat membuat aku rasa selamat
aku tercari...
dimana perlindungan hakiki itu
aku dambakan itu
agar aku bisa tenang di dunia pinjaman dan akhirat kekal
akhirnya
dengan izinMU YA ALLAH
diri ini mula mengerti
diri ini mula memahami
diri ini percaya dan yakin
hanya ENGKAU pelindung hakiki
hanya ENGKAU pelindung abadi
alhamdulillah YA ALLAH
diri ini dan keluarga dambakan perlindunganMU YA ALLAH
hari ini, esok dan selamanya
setiap detik, setiap saat dan setiap hembusan nafas
jagalah kami YA ALLAH
janganlah ENGKAU lepaskan kami pada diri kami walaupun hanya sesaat YA ALLAH




Kami perlukan ALLAH S.W.T dalam hidup kami.




No comments:

Post a Comment