Wednesday 14 November 2012

Ya Allah..jagakan mereka..diri ini sayangkan mereka{。^◕‿◕^。}


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Alhamdulillah...setinggi-setinggi kesyukuran dipanjatkan hanya untukNya.
ALLAH Yang Maha Mulia.



Ya ALLAH..
diri ini hanyalah insan yang hina
diri ini hanyalah insan yang kerdil

aku tidak berdaya
sampai kapanpun aku tidak akan pernah berdaya

aku mohon Ya Allah
tolong jagakan mereka untuk aku

aku sayangkan mereka kernaMu Ya Allah
aku kasihkan mereka kernaMu Ya Allah

Ya Allah.
tolong jagakan mereka

jauhi kesedihan dari mereka
hiasi hidup mereka dengan kasihMu
hamparkan jubin ketenangan dalam hati mereka
pagarkan mereka dari sebarang pertelingkahan

aku mohon..




Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari ALLAH S.W.T dan yang buruknya ialah kekurangan diri ana sendiri.

No comments:

Post a Comment