Monday 26 November 2012

tidak aku dambakan itu~!!!


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

Alhamdulillah...setinggi-setinggi kesyukuran dipanjatkan hanya untukNya.
ALLAH Yang Maha Menjadikan.

tidak aku dambakan harta dunia
yang aku dambakan cuma kasih sayang
 tidak aku dambakan ramai kenalan
yang aku dambakan dikelilingi keluarga bahagia
tidak aku dambakan taj mahal
yang aku dambakan bumbung perlindungan
tidak aku dambakan kasih palsu
yang aku dambakan kasih mak ayah
tidak aku dambakan kasih manusia
yang aku dambakan kasihMU YA ALLAH
                             
YA ALLAH
LINDUNGI KAMI DARI GODAAN DUNIAWI
LINDUNGI KAMI DARI HASUTAN SYAITAN
LINDUNGI KAMI DARI KEJAHATAN MANUSIA
SESUNGGUHNYA PERLINDUNGANMU SEBAIK-BAIK PERLINDUNGAN


Kami perlukan ALLAH S.W.T dalam hidup kami.


                

No comments:

Post a Comment